TERAPIE miminek, dětí, dospělých

Spolu rozklíčujeme, proč mají Vaše děti nebo Vy pohybové obtíže, budeme hledat jejich příčinu, aby efekt terapie byl co největší a trvalý. Vstupní vyšetření zahrnuje odebrání důležitých dat týkajících se Vašeho zdravotního stavu (nebo dítěte) + další cílená nebolestivá vyšetření pohybového systému. Objasníme si tak hlavní problém působící obtíže.

Nejedná se o lékařskou diagnózu, ta přísluší lékaři, ale fyzioterapeutickou. Navrhneme terapii k ovlivnění pohybového problému, určíme si cíl terapie i jak budeme k plnění cíle spolupracovat. V terapii je nesmírně důležité Vaše aktivní zapojení, dodržování doporučených opatření. Terapie je pak efektivnější a s menším počtem návštěv. Zdravotní problémy, které Vás trápí dlouhodobě, většinou vyžadují delší čas k úpravě.

S sebou si přineste lékařské zprávy, které se týkají zdravotního stavu dítěte nebo Vás. Ke konzultacím nepotřebujete žádné lékařské doporučení. K terapiím doporučení od lékaře potřebujeme, postačí formou zprávy, že lékař doporučuje rehabilitaci. Máte-li poukaz (FT nebo K) k ošetření, můžete jej přinést také. Nevíte-li si rady, kontaktujte nás.

Pohybovou terapií ovlivňujeme:

• vadné držení těla, skoliózy, kyfozy
  • bolesti pohybového aparátu
  • pooperační stavy chirurgické, ortopedické
  • poúrazové stavy
  • DMO, stavy po CMP, roztroušenou sklerozu a jiná neurologická onemocnění
  • revmatologická onemocnění
  • plochonoží, vbočené palce a další

Máte dotaz?

Napište nám a společně nalezneme řešení.